Reklamation

Hvis en vare er beskadiget eller defekt, kan du lave en reklamation.

For at kunne håndtere din reklamation så hurtigt som muligt, har vi brug for din hjælp.

  1. Udskriv venligst nedenstående reklamationsformular og udfyld den med dine data og årsagen til reklamationen.
  2. Læg reklamationsformularen med de returnerede varer i pakken. Sæt returlabel på pakken.
  3. Hvis du ikke har en returlabel, kan du oprette en ny her. Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail eller telefon, så sender vi dig en ny returlabel.
  4. Aflever pakken i en GLS Pakkeshop efter eget valg.
  5. Så snart vi har modtaget og behandlet din pakke, kontakter vi dig.

 

Obs: Med GLS modtager du en pakkepostkvittering, der viser sporingsnummer. Du kan bruge dette sporingsnummer til at se forsendelsesstatus for din pakke. Vi anbefaler, at du opbevarer kvitteringen for indlevering af pakken, for at lette efterforskningen i det sjældne tilfælde, hvor pakken går tabt.

 

Reklamationsformular

download reklamationsformular

 

Kontaktoplysninger på vores reklamationsafdeling

E-mail: info@praxiswear.dk

Telefon: 97 12 82 82